mom_to_be eğilmekte zorlandığım dönemlere giriyorum namaz kılanlar nasıl kılıyorsunuz? sandalyede kılınsa günah mıdır.o şekilde de kendimi yaşlı aciz gibi hissedicem.🙈
Ozlemsvr mom_to_be Ben oturarak kılıyordum canım sende öyle kılabilirsin. Çok zaruri olmadığı sürece sandalyede oturmak doğru değil..
Kubrabayraktar mom_to_be fıkhi olarak bir sakınca yok kılınabilir fakat zaruri olmadıkça ayakta kılmak takva olarak daha doğru geliyor bana
Nk1984 mom_to_be aslında cok mecbur kalmadıkça sandalyede kılmak doğru değilmiş.Ama ben oturarakta zorlanıyorum,Allah kabul etsin insallah sandalyede kılıyorum.
melegmgeliyor0 sandalyede otirarak kilmaktansa, oturarak yani secdeye en yakin pozisyonda kılmak daha faziletli canim
mom_to_be Kubrabayraktar bazen tuhaf sesler çıkıyo insandan ofofoof tarzı istemsiz tabi. hani bunu yaşamaktansa oturarak daha uygun sanki
Asyatugba Genelde ayakta kılmaya gayret gösteriyorum ama bazen bel agrılarım yürümeye bile engel oluyo o yüden nadiren oturarak kılıyorum rabbim kabul etsin inşallah hepimizinkini