Arkadaşlarrr merhabaaa biraz kötü bir durumm evet ama doktor randevuma gitmeden önce duş almak istedim aldım ve genital bölgemde sivilce tarzı şeyler hissettim sivilce sandım sıktım içinden et parçası geldi ve kanama yaptı doktora söyledim alttan muayene yaptı herhangi kötü bir durum olmadığını söyledi ve ben bugün tekrar fark ettim ki artmış sizin de oldu mu ?? nedir bu bulaşıcı mıdır eşim ilişki sırasında rahatsız olur mu neden olur bu vajinanın iç yanlarında var bir de giriş kısmında nasıl geçer önemli bir şey değilse neden arttıı ne zaman sıksam et parçası geliyor elime ve kanıyor aydınlatır mısınız beni yaşayan var mııı nasıl geçerr ???