trombofoli test sonucum çıktı, kadın doğum doktoru tam net bir konuşma yapmadı, iğne kesin kullanmak gerekiyor mu acaba, gebe kalmadan önce bebe aspirinine başlamam gerekiyor mu dedim bakarız vs dedi tam bir konuşma yapmadı, folik asit değerini de bilmiyorum ben dedi