Merhaba 28+6 haftalık hamıleyım yürürken canım yanıyordu yuruyemıyorum dıye doktoruma belırttım ve nst ye soktu sancım varmış açılmam yokmuş fıtıl ilaç verdi ve devam ederse gel yatış yapıcaz dedi. Bu haftalarda doğum yapan varmı çok erken degıl mı? Moralım çok bozuk yat kalkma dıyo 6 yaşında çocuğum var mecbur onun pesındeyım okula götürüp getırıyorum yemegı banyosu oyunu hıc bısı yapma olmuyo. Çocukların odası geldı takıldı yerlestırılcek erken gelırde hıcbısı y
Hazır degıl