Ecenazz Arkadaşlar ikiz gebe olanlar beta hcg değerlerini söyleyebilir mi? İlk Haftalardaki yükselişini özellikle.
Nesrinkrdnz1 Ecenazz ilki 285 ikinci 750 doktorun hemşiresi görür görmez ikiz büyük ihtimal dedi doktorum daha temkinliydi bazen laboratuvar baremleri değişiklik gösterebilir keseyi görmeden bişey denmez demişti ama ikizlerimizi bekliyoruz
Hulyalp Ecenazz benim ilki 824.6 cikti. 2 gun sonra 1791. 3 gun sinra 6999.7 cikmisti. Ilk deger adete ortalama 1 hafta kala.
Sevval49 Nesrinkrdnz1 benim de ilkte 400 iki gün sonra 1100 çıktı ikiz olma ihtimali varmıdır sizce 😊
Fatmanuurcelik Sevval49 aynı benimde bu değerler çıktı şimdi kendi kendime bende bunu sordum kendime 🤔😂
Yasemenn Benim ilki 848 ikincisi 2452 iki kese görüldü ancak doktorum birinden çok umutlu değil... hayırlısı olsun çok şükür bugün diğerinin kalp atışını duyduk 💕💕
Ecenazz Allah hayırlısını nasip etsin hepimize. Benimde adetten 1 hafta önce 88 di değerim. Adetten 2 gün önce 124 adetten 1 gün sonra 1067 oldu. Sizce nasıl yükselişler
Kbradmrdg Ecenazz söylediğin değerler şeklinde yükseldi benimde adetime 1 hafta kala öğrendim gebeliğimi fakat ikiz değil
Ecenazz Kızlar yarın doktora gidinceye kadar içim içimi yer artık 😊 sizce normal mi değerlerim? Yani iki günde çok yükselmesi