annne_ Melike3506 muhtemelen gelmeye hazırlanıyor bebiş belkide sancınız da vardır ama hissetmiyorsunuzdur. Doğumu başlatmak istiyorsanız sıcak duş alın egzersiz yapın bol bol bebiş de çıkmak istiyor belli ki. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Melike3506 annne_ bir kaç gündür akşamları pilates topu üzerindeyim yatana kadar zaten bugün bir sıcak duşa girerim. Teşekkür ederim inşallah
bsrmnts feyzaymn Ama bence yine de yakındır. Eninde sonunda gelecek İnşâAllah, merake etmeyin. Ben de 37.haftadayım, çok heyecanlıyım. Şu an bir belirti yok.
bsrmnts feyzaymn Aaaa gözünüz aydın olsun. Hayırlı, mübârek olsun. Bakın bebiş isteyince gelmiş, Allah yolunu verince geliyor. Normal doğum değil mi?