deletedmom11 öyle ama son zamanlar kordon dolanması veya kakasını yaparsa bunlar çok ciddi riskler ve bunu elle anlamaları imkansız bebek 24 saat hareketsiz kalırsa bizimle iletişime geçin diyorlar yani iş işten geçtikten sonra ben sizle iletişime geçsem ne geçmesem ne ve yani ne bileyim bi erken doğum riski olsa Türkiye de yatman gerekli olduğunu veya iğne ile ilaçla önlem alabiliyorlar 36. Haftamda aşırı sancım ağrım vardı ayağa kalkıp yürüyemez hale geldim tuvalete bile eşimin desteğiyle gidebildim ve erken doğum olmasından çok korktum böyle bi risk olup olmadığını sordum tabi her zaman ki gibi sadece karnını elleyip olabilir kanama olursa bize bildirin dediler o yüzden yani burada Allah’a emanet devam eden bi sistem allah korusun ters bi durum olup bebeği kaybetsen aaaa olabilir yaşamak kadar ölmekte normal bi durum derler heralde kesin valla hiç sevemedim ben bu Hollanda’yı sağlık anlamında😔😔😔