Belgin benimde kimsem yok oyuzden zorlaniyorum hele ilk uc ay cok cok zordu bulantim ve tiksinmelerim coktu😔ingilizcem fena degil kendi isimi goruyorum ehliyet sinavina filan ingilizce girdim ama yinede daha iyi olmasi lazim bazen zorlaniyorum konusulanlari anlamakta ozellikle doktor randevularinda,yanimda esim yada bir arkadasim var onlar geliyor,senin nasil? Birde sen daha sanslisin enazindan esinin ailesi burdaymis,zor zamaninda yardimci olurlar