Basta betam cok guzel artıyordu ama 5 günde 2 katı artma olmus 290dan 588 e cıkmıs. Doktor begenmedi dıs gebelik gibi gozukuyor dedi. Cok uzgun hissediyorum. Bi onceki bayram da kimyasal gebelik olmustu. Bu da dıs gebelik sanırım. Psikolojik olarak yıpranmıs hissediyorum.. ümitlenmek sonra icinde kalması cok kotu.