busesahin yaaa banada tam tersi bol bol ye dedi resmen benimde iştahım yok sizin gibiyim kusmam hiç olmadı çok şükür 7. Haftada başlar diyorlardı 8 deyim olmadı ama canım hiç bişry çekmiyor dedim doktora yumurta tavuk falan yemek istemiyorum gün içinde dedim şu aylarca yemek çok önemli kiloyu düşünme sakın dedi ben istediğim kilo da hamile kalmadım diyetteyken oldu 68-69 bandındaydım şu aylarda 2-3 kilo normal aşerdiğin canın çeken her şeyi ye çocuğun organları oluşuyor vitaminsiz kalmasın dedi zorla kendini dedi yani anlam veremedim