kbrabt Merhaba kızlar Çarşamba günü betam 37.23 tü bugün kan verdim aynı hastane de 84 .45 çıktı artış az gibi geldi bana. Adet günüm 23 Mayıs . Sizce nasıl ?
dilbenuro kbrabt bence güzel artmış ve bende 3 gün önce ilk kan verdim 23 çıktı bugün verdim 52 çıktı bana da az gibi geliyor neredeyse aynı anda post açmışız 😂
meyrahafsamine kbrabt yüzde yüz artmış normalde 60 dan fazla artması beklenir stressiz bi gebelik diliyorum🙂↔️
nuryalmandilsiz dilbenuro bende 19 mayısta verdim 22.5 çıktı 21 inde verdim 30.48 çıktı bugün kadın doğuma gittim gene kan verdim bakalım ne çıkacak