ayse81_ Geçen gittiğim muayenede doktor kıza benziyor dedi bugün tekrar gittim ve 15+4 ün ihtimal dedi erkeğe benziyor iki hafta sonra net diyeceğim dedi kafam çok karışık ve içimden hep kız geçiyor böyle değişen oldu mu🥹
ARYa143 ayse81_ ilk gebeliğimde aynısı oldu 😂 haftasını net hatırlamıyorum ama hep kız hissediyodum ilk erkeğe benziyor değişebilir demişti, sonra değişti kızım 2 yaşına girecek öbür ay (elhamdülillah)🥰🌸😊 Kızımı bekliyorum bunda değişen yok net kız😂
orhismommmmmm ayse81_ bebiş hem devlet hem özel 16. Haftaya kadar hep kız dediler bende gittim kız elbisesi aldım 18 de erkek dediler şok yaşadım değişebiliyor bekle 20 ye kadar
ayse81_ ARYa143 ay ben de aynıyım asla erkek olacağına inancım yok sağlıklı olsun önemli olan o ama sanki kızdan emin gibiyim rüya falan da görmüştüm 😂
ayse81_ orhismommmmmm ay niye böyle yapıyorlar ya üzüldüm adına benim de en korktuğum buydu başıma geldi ne zaman netleşecek acaba
ayse81_ orhismommmmmm ben de şu an üzüldüm ve üzüldüğüm için kendime de kızıyorum ama hep kız istiyordum