sarumervee Kızlar bu haftalarınızda bebişlerin boy kiloları ne kadardı kilo 2077 boy 44 cm dedi doktorumuz kilosu sanki düşük mü doktorum gayet iyi dedi ama 29+4’de 1608’di bilemedim
cadii sarumervee ben tam 34*0da doğdular 2000 2200olarak bence iyler ama boyu kısa gibi geldi benimkiler in boyu 48di
sarumervee gorkemboyraz ayy ne biliyim ya hep üst sınırda çıkıyordu şimdi böle çıkınca az mı acaba dedim
sarumervee cadii kısa mı boyu ya bu haftaya kadar hep uzun boylu olacak demişti aslında doktorum bende eşimde uzunuz
gorkemboyraz Bence yine üst sınırda daha önce size önden gidiyor haftası felan dedi mi doktor. Benimki haftasıyla uyumlu gidiyor ama 29. Haftaya bakarsak sizinki o zamanda öndeymiş hatta tam kilo alma dönemleri bu haftadan sonra çok alır
gorkemboyraz sarumervee ultrasona girdiğiniz zamanki bağırsak doluluğunuz bile etki ediyor ölçümde. Bana bir gün önce 760 gram dedi bir gün sonra detaylı 660 dedi ve bağırsak doluluk oranı bile ölçüme etki ediyor dedi
6161mmee61 sarumervee boyu tam ölcemiyolar zaten tahmini soyluyolar, bence basklariyla kiyaslayip kendini strese sokma bosyere herkesin yapisi kilosu farklidir
cadii sarumervee ben kisayim babası uzun benimkiler 48 47 cm doğdular eve her bebeğin gelişimi farklı
melismersin sarumervee evet. Zaten doktorumuzda korkmamam gerektiğini vurguluyor sürekli. Anne baba uzun çok normal diyor.
minikanne123_ sarumervee ben kızımı 37+0 da 49 cm 2600 ile doğurdum oğlumu bilmiyorum kontrole gidecem daha
yurdtas sarumervee benca gayet iyi doktorunuz sıkıntı görse söylerdi mutlaka her bebek kendi doğrultusunda devam ediyorr 🌸 34.haftamdayım boyu 48cm kilosu 2500 söyledi