Radyasyon olmadığı için zarar vermez korkmayın. Bende gebelik zehirlenmesinden dolayı erken doğum yapmıştım kızımı bunda da aynısı olur diye sizin gibi sürekli çağırıyor doktorum geçen hafta salı gittim mesela bu hafta perşembe gittim hiçbir sorun yok hatta bir gün arayla test sonucu göstermeye gittiğimde bile gel bakalım diyor doktorum