35+1 haftalık gebeyim şuan arkadaşlar ama 31+6 lehaftadayken sancım geldi ama ağrı kesicilerle geçirdim şimdi de kasıklarıma ince sızılar şeklinde ağrılar sancılar giriyor kasıklarımın ortası çok acıyor dün kontrole gittim sancı çıkmadı nstde ama akşamdan beri bi ince sancı var baş ağrısı var kasık ağrısı var ne yapacağımı şaşırdım resmen