bbettymom Bende de ultrosyon herşey normal bebek haftası ile uyumlu sadece ensesi kalın biraz dedi ve test sonuçlarıyla karşilaştirma yapınca riskli dedi .Yaptırdım bende işte sonuçları beklıyorum ,beklemek çok endişe verici bir durum işte😢
Sizin ne güzel sonuclar almişsiniz inşşlah sağ salım de sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız