13.haftadayım geçen hafta ayrıntılı kan ve idrar tahlilleri yapıldı hiçbir şey çıkmadı ama son 2 haftadır akıntı rengim koyu sarı geliyor. Gün içinde günlük ped kullanıyorum alışkanlığımdan sadece geceleri çıkarıyorum. Benim gibi renkte sorun yaşayan oluyor mu normal mi bilemedim