Hamileliğimin 4 ayı bitti şuanda ilk aylarda bulantıdan aç olsam bile hiç bişey yiyemiyordum ama şuan öyle bir açlık varki size anlatamam sanki Miğdemi kazıyorlar o derece bi açlık hissi yani . Yemek yedikten bi saat sonra sanki hiç yememişim gibi karnım kazınıyor önerisi olan varmı acaba yemek yemekten de yoruldum doymayınca istemiyorum yemek yemekte ama aç hissediyorum 🥹