selam kızlar geçen hafta boş gebelik sebebiyle kürtaj oldum. Bugun kontrolde doktor 6 ay gebelik düşünmemeliyiz dedi. İnsan hemen tekrar olsun istiyor daha öncede kalp durması sebebiyle sonlandırıldı gebeliğim. Araştırmaya gitmeyi düşünüyoruz doktorunmu yönlendirmesi gerekiyor direkt gidebiliyormuyuz. Bu şekilde olup sağlıklı gebelik yaşayan varmı ayrıca neler yaptınız bu süreçte tamamen rastlantımı, 2.kez olması genetikle ilgili olduğunumu gösterir