dilarasss güzel düşün güzel olsun, yarın gidiyormuşsun zaten doktoruna, uzun bekleme süren de yok, sakin kal. Benim de ilk gebeliğim 8.haftada dış gebelikle sonlandı. Korkmak çok normal ama stresini arttırma. Doktorum stres yaptığın sürece rahmin kasılır ve bebeğin tutunmasını da büyümesini de engellersin demişti. Sakin kal, nasibinde bu bebeğin var ise sağlıkla tutunacak sana. Güzel düşün.