Daisyy Arkadaşlar merhaba. Yarım saat yemek yapsam bebek vurmaya başlıyor sanki otur diyor bana. Karnımda ağrı oluşuyor uzanıyorum dinleniyorum. Ütü yapayım dedim 3 gömlekte bittim uzandım hemen. Eskiden ayaktayken hissetmezdim bebeği ama artık çok vuruyor ayakta kaldığımda. Sizde de bu kadar az ayakta dursaniz bile ağrı oluyor mu bebeginiz tepki veriyor mu? Bende mi sorun var bilemedim. Enerjim var normalde. Ama ayağa kalkınca başlıyor ağrılar. Bebeğin tepkileri de beni korkutuyor sanki ben ayaktayken rahat edemiyormuş gibi.
Nalanktl Daisyy ayyy 26 haftalığım sanki aşağıya doğru bastırıyor evlat. Çok fena. Özellikle yürüyünce yada uzun süre oturunca oluyor. Birde gaz oluyor şişiyor karnım zor nefes alıyorum
Cancan88 Benim de oyle canim26. Haftaya girdim ikizlere hamileyim.yemek yapayim diyorum biyere dayanmam gerekiyor belim agriyor.nefes nefese kaliyorum sanki birsuru is yapmis gbi.cok ayakta kalinca gaz oluyor aksamlari gaz agrisi yapiyor
Daisyy Cancan88 oyy bi de seninki ikiz yükün daha ağır canım kolay gelsin insallah sağlıkla gelsin bebeklerin 😊
Daisyy Nalanktl ya ben de hele masada yemek yemek için otururken öyle bi sıkışıyorum ki arkama doğru yaşlanmak zorunda kaliyorum. Bu çocuk daha da büyüyünce nasıl olacak bilmiyorum valla 😁