elisimm korkmayın genetik değilse beyin yapıları iyiyse allahın izniyle bir şey olmaz normalde 10 mm olan sınır benim kızımda 15-16 mmdi doğdu 19-20 mm çıktı çok şükür bir şeyi yok şu anlık sadece baş çevresi takibi yapılıyor ani artış olmadığı sürece şanta gerek duyulmayacak detaylı usg yaptırmış mıydınız