gedikkkk Merhaba anneler bebeğim için pamuk mu yoksa ıslak mendil mi kullanma konusunda çok kararsızım pamuğun içine dökülen bebek yağı vs pamukta çok bekleyecek sonuçta sleepy aqua care ıslak mendili temiz içerikli geldi siz ne tercih ediyosunuz
dgngr gedikkkk ilk yenidoğanda bebek temizleme pedi. Sonralarda ıslak mendil olabilir. Ben 12 li yenidoğan ıslak mendil aldım. Temizleme pamuğu da 6 paket aldım galiba
beyzzsenturkkk gedikkkk molfixin ıslak mendilini kullanıyorum 2 cocuguma da pamuk kullanmadım annelikte pratiklik söz konusu pamuk her an kullanılabilecek bisey degil alan cogu kisi sonradan makyaj temizliyo😄
siisu gedikkkk pamuk bana zahmetli geliyor valla ilkinde de kullanamamıştım %99 saf su olan ıslak mendil tercih ettim e bebeğin kendi markası olan babyme
meryossss gedikkkk ilk kızımda pamuk kullandım bı zamana kadar şimdi ikinciyede pamuk kullanicam e bebekten aldık
gedikkkk beyzzsenturkkk bende aldım ama ilk zaman vücutu falan silinir ıslak mendilden devam ediyim ben
beyzzsenturkkk gedikkkk normal makyaj pamuğuyla göbek bağı düşene kadar sildim temizledim ama onun dısında kullanmadım boynunun altını vs siliyorum vücudunu falan ıslak mendille bile zor oluyor altını actıgım an isiyo kaka yapıyo zamanla yarısıyorum hoslanmıyo aglıyo pamukla herhalde anam ağlardı
beyzzsenturkkk gedikkkk az önce yine kız bebek ama altını açtığım an işiyo kapatmaya yakın sıcıyo falan asla hızlarına yetisilmiyo bazen sırtına kadar cıkıyo kim uğraşır pamukla hele de dısarda hız annelikte çok gerekli
melismersin beyzzsenturkkk bir kız annesi olarak size de soracağımda kız annesi olarak. Arkadaşlarım mutlaka genital bölgesine masaj yap diyor. 2 arkadaşımda dudak kısımlarında yapışma oldu küçük bir operasyon geçirmek zorunda kaldı bebekler. Bu şekilde mi oluyor gerçekten. Masaj yapıyormusunuz sizde. Bu durum beni biraz korkutuyor çünkü 😔 doktor yönlendirecektir tabi doğduğunda da birkaç kez rüyama girdi bu durum
Zeyneplemutluluk beyzzsenturkkk niye kız çok mu zor 50 güne kadar bende 2 bebeli olacağım korkutma beni
beyzzsenturkkk orhismommmmmm büyük kızıma yetemiyorum kaç gündür hasta gece atesine bile bakamıyorum benimle uyumak istiyor uyuyamıyorum bebek sürekli kucakta doğduğundan beri o kucaktayken diğeriyle ilgilenmek çok zor ve huyu suyu o kadar değişti ki. ekstra hassaslaştı hırçınlaştı yani kardesine asla zarar vermiyor ama benimle olan duygusal mesafesini hissedebiliyorum. bana sürekli babam bide sen bide kardes beni cok seviyorsunuz dimi anne diyor 🤦🏻♀️
beyzzsenturkkk Zeyneplemutluluk bebek bakmak zor değil büyük kızımla ilgilenemiyorum eşim izinde şu an ama 1 saat dışarı çıkmış olsa herşey çok zorlaşıyor ikisine yetişemiyorum akşamla kucağımda bebek vardı suyunu doldurmaya çalışıyorduk kızım bebeğini yerde ki kedi suyuna düşürdü hiç sesi çıkmadı bebekde ağlıyordu annecim lütfen başka bebek al bu pis oldu dedim ama o uyuduktan sonra o suya düşen bebeğe bakıp bakıp ağladım. bebekten önce olsa temizler yanına koyardım ama tüm gece bebeğim uyumadı kakasını yapmakta zorlandı onunla ilgilenirken bebeği unuttum. bunun gibi şeyler gece benimle uyumak istiyor yapamıyorum bebeğim sürekli kucakta doğduğundan beri indirdiğim an ağlıyor sürekli memede eşime bırakamıyorum beni en çok iki çocuğun arasında kalmak zorluyor ikisi de bana ihtiyaç duyuyor o yüzden sıkışmış hissediyorum 🫠
Herseydenbiktim gedikkkk Molfix’in yeşil ambalajlisini kullanıyorum asiri memnunum, pişik vs yapmadı bizde
melismersin gedikkkk ben ilk 3 ay kesinlikle pamuk tercih edeceğim. Ama ıslak mendilde aldım yinede bebişin ten durumuna göre dışarı falan çıktığımda pamukla uğraşmamak için. Eşimin teni çok hassas olduğu için her ikisindende yinede aldım. Dediğiniz gibi sleepynin birde uni babynin temiz içerikli olanlarını tercik ettim ıslak mendilde de
beyzzsenturkkk melismersin hayır yapmıyorum yapmadım hiç. sadece güzel temizlenmesi lazım ayırıp cunku nemli bi bölge olduğu için akan akıntılar ve kalan kirlerle yapışıklık söz konusu oluyor ama o da ufak bi islemle acılıyo kız bebeklerde çok sık olan bir şey bu
Zeyneplemutluluk beyzzsenturkkk anladım canım allahım yardımcın olsun gerçekten çok zor. Özellikle gecenin sessizliğinde düşününce birine daha az zaman ayırman vicdan yaptırıyor sana. Bende o durumları düşünüyorum desteksiz büyütüyorum sadece eşimin yardımı olur ama o da sadece akşamları işten gelince. Kızıma şimdiden diyorum sen babanla uyu ben kardeşini uyutayım hayır ben seninle uyumak istiyorum kardeşim babamla uyusun diyor bana aşırı düşkün az bişey uzanmak için odaya gelsem peşimden gelir neden yatıyorsun der kendi de yanıma uzanır bebek doğunca bende siz gibi ikisine bakıp bakıp ağlarım herhalde