Merhaba ben de 13+5 de gitmiştim doktorum %80 erkek görüyorum dedi sonra 15+5 de başka doktora gitmiştim o da erkek dedi bugün de doktorum olmadığı için başkasına gittim onu da hiç sevmedim ben pipi falan göremiyorum ama net bişey de göremedim sanırım kız falan dedi ne biliyim anlamadım