cadii Havin49_ canım senin bebekler nasıl oldu duruyorlar mı gazları hafifledi mi benimkiler çok huysuzlandılar ya sürekli sallanmak istiyorlar sürekli ağlıyorlar ne yapmalıyım bilimiyorum bunalıma girdim resmen
Havin49_ cadii benimki de aynı sürekli kucak istiyorlar özelikle küçüğü çok gaz sancısı çekiyor kabızlığı oluyor
cadii Havin49_ aynn benimde öyle hiç durmuyorlar sürekli binsalanma kucak alma ama kendi adimida unutum
Havin49_ cadii bende öyle valal oğlumda 2 yaş sendromuna girdi galiba herşeye ağlıyor asla yemek yemiyor kafayı yiyorum bazen
cadii Havin49_ hım biri güzel almış diğeri gelişmiyor ins sağlıklı olur oda cnm bu çocuk gelişim için hamgi doktora gidiliyor
Havin49_ cadii ben hala yenidoğan bölümüne gidiyordum ama artık doktor gelişimsel pediatri gidin dedi