aselinko_ Evet hanımlar 7 sene sonra tekrardan happy mom’dayım. Tekrardan bir gebelik serüvenine girdim. Bu yolda bana hastane ve doktor önerilerinizi bekliyorum. Memnun kaldıklarinizi yazarsanız çok sevinirim 🌹