meltmakdenz 6+6 olduk bugün nasıl gidiyor bende mide bulantıları oluşmaya başladı uyurken bile gözümü kapatınca midem bulanıyor. Birde sol kasığımda batmalarım oluyor ya sizlerin ?? Birde bebişlerinizi ne zaman gördünüz kaç mm çıktı?
aframoms13 meltmakdenz 7 haftalık geneyim bebeği ve kalp atısını gördük çok şükür. Baş dönmem mide bulantılarım ve tiksinme çok fazla. Birde kistim oldugu için fazlasıyla kasık ağrısı çekiyorum. İlk gebeliğimde prensesler gibiydim bu vurdu vurdu attı yerlere beni 🫠
merh meltmakdenz merhaba bende 6+4 sol kasığımda dünden beri batma var normal mi diye düşünüyordum bende
aysea1 meltmakdenz 7+5 bebegimi kalp atışını duyduk sadece uyuyamıyorum karında çok fazla şişlik oluyo geceleri başka bi sorunum yok bulantı kusmam yok 😊
busesahin meltmakdenz biz 7+5 günlüğüz 🥰5+3 te sadece kese gördüm 6+3 te bebişi gördüm kalp atışını duydum 7+2 de bebiş 8 mm olmuştu ara ara sağ kasık batmaları var göğsüm büyüdü biraz midem kazınıyomu bulanıyo mu anlayamamaya başladım ve iştahsızlık aşırı
meltmakdenz aframoms13 benimde ilki düşüktü 4 ay önce düşük yaptım bu bebişi öğrendik sonra dün kalp atışını gördük şükür
meltmakdenz merh bende de 6. Haftada kasık batması vardı ama 7. Haftaya girdim ve geçti. Belirti olarak hala sadece göğüs şişliği var biraz halsizlik mide bulantım vardı sanki geçti korktum acaba iyi mi
rabiavatan Merhaba Bugün 7+0 ve yemeklerden ciddi şekilde tiksinme var bu ne zaman geçer acaba doğru düzgün bir şey yiyemiyorum
ipekbk 6+1 im bende 5+6 da kese ve yolksac görüldü ama kalp atışı için çok küçük dedi doktor 1 haziranda kontrolüm var dua edin kalp atışını duyayım🥹
merh meltmakdenz mide bulantısı gelip geçiyor korkma canım bendede bugün biraz lekelenme oldu ona endişe duyuyorum
Naznay aysea1 ben 9 oldum 2 gün sonra hata 10 olacam hiç kusmam bulantım yok sadece göğüslerim ağrıyordu şişti suan değil ağrı da yok sizde var mı korkutuyor beni Böyle sakin geçmesi
aysea1 Naznay bende gögüstede bişey yok canım gayet normal kolay bi hamilelik geçiriyoduz benm ilk hamileligimde de böyleydi hiçbişeyim yoktu korkma hiç rahat ol 😊
kirazcicegi01 Naznay bende tam 9 haftalığım benimde pek yoktu bir kez bu sabah oldu bulantım sakin geçince bende sıkıntı yapıyorum
darwinn meltmakdenz 5+2de kese gördük 6+4de bebeği gördük kalp atışını duyduk 7+0 oldu bu gün kanama alanım var progestan kullanıyorum hafif karın kasık ağrım oluyor 5+6dan beri mide bulantım var geceleri uyutmuyor ilaç falan kullanıyorum ama geçmiyor ama bunada şükür 🙏
bilemiyorumaltann meltmakdenz merhabalar benim de bugün tam 7 haftalık :) bebeği geçen hafta görmüştük kalp atışını duymuştuk :) benim sadece göğüs hassasiyetim ve aşırı uykum var :) bulantım yok şimdilik :) 10. Haftada fetal DNA için bir daha kontrole gideceğiz.. şimdilik böyle geçiyor :)
lelakcmz Naznay Teşekkür ederim deniycem hepsini prilam diye bi ilaç var onu kullanmaya başladım birkaç saat idare etti beni