tuba_grz kimseyle kıyaslama yapıp kendinizi üzmeyin size bir pozitif örnek vermek istiyorum benim detaylı ultrasonda bebeğime giden damarlarımdan biri bebeğimi beslemiyordu gelişim geriliği olma ihtimali yüksekti ama zamanla bebeğim toparladı ve 37.haftada normal kiloda doğdu doktorunuz size kilosu düşük vs demediği sürece sayılara takılıp kendinizi üzmeyin ama illaki kilo alsın kilolu bebek olsun istiyorsanız muz soda kaşar peyniri avakado (aklıma gelen bunlar) bunları tüketin ve lütfen hamileliğinizi pozitif geçirin 💖