mrsmother Selam kızlar. Doğum yapmış olanlar anneniz veya kız kardeşiniz ile benzerlik gösteriyor mu merak ettim. Benim annemin hiç sancısı olmamış doğumlarında ben de 39+3’teyim. Sancım gelmez mi diye merak ediyorum
danla2711 mrsmother benim doğumumun annemin doğumlarıyla hiç alakası yoktu😂 nişanım suyum geldi sonra sancım geldi aslında bir gece önce sancım varmış ama ben sadece yalancı sancıdır diye düşünmüştüm
Buhati mrsmother bence regl zamanı çok sancı çekenler doğumda da çok sancı çekiyorlar diye düşünüyorum
yinemihilal mrsmother ailemdeki tüm kadınlar sezaryen doğumlu çatı darlığından dolayı ve bebek kanala girmediği için. Benim bebek 36.haftada kanalda ve çatı sorunum yok. Benzerlik ihtimali yüksek evet ama yüzde yüz değil
pablola mrsmother annem 39. Haftada sancı bile hissetmeden su gelişiyle gitmiş 8 cm açılması varmış hemen doğurdum çıktım der iki çocuğumu da 🧿😁 ben 41+1 oldum tık yok 😁
danla2711 Buhati 🤣ay doğruuuhep reglim ağrılıydı bide ben ters rahimliyim ve myomum vardı doktorum bana normalden daha ağrılı olabilir demişti ama geçti gitti herşey geçip gidiyor 🥰 bu arada doğumdan sonra regli ağrısı olmuyor diyorlar yalaaaaan😂 eskisi gibi ağrılarım
Buhati ikizlerkadini korkma canım ben şuan hatırlamıyorum bile bahsettiğim şey hiç sancı çekmeyenler ile çekenler idi. Doğum sonrası da 3. Kez regl oldum anlamıyorum bile artık regl olduğumu
ikizlerkadini Buhati çevremde cok var öyle diyen daha 10 haftalığım önümde uzuuun bi zaman var hayırlısı ile geçseydi su aylar
danla2711 Buhati olabilir aşko valla en son lohusalık bitince gitmiştim ya bir dahaki ay gideceğim inşallah 😅 bebelerden kendimize fırsat bulamıyoruz ki
dilarayildirim Her doğum farklıdır. Bazen aynı annenin iki doğumu bile farklı gelişebiliyor diyorlar.
danla2711 Buhati yapıldı aşko😆çok şükür hepsi temizde benim bekarlıktan beri kistlerim var doğum yaptım yine oluştu🫠
cuteregina Pelvik kasları kemik yapısı genetik o yüzden doktorlar soruyor annen ablan nasıl doğum yaptı diye ben şimdiden pelvik kasları için başladım egzersizlere