Ben hamile kalmadan önce 18 kilo vermiştim. 64 kilo ile hamile kaldım suan 8+5 im ve en son doktorda 66.8 cıktım biraz moralim bozuldu açıkçası cok kilo aldım gibi hissediyorum ve sürekli şişim ne yesem şişiyorum işin açıkcası iştahımda inanılmaz arttı şimdiden korkuyorum daha fazla alıcam diye. Kendimi şuan frenleyemiyorum da ne yapıcam bilmiyorum