ylmzmrv Kızlar Son adet tarihime göre 4+5 günlük gebeyim. Doktora bayram sonrası girmeyi düşünüyorum. Beta yükselişim fazla gibi geldi bana normal ve uyumlu mu sizce gebelik haftasıyla 15.05.26–92 18.05.26-506 20.05.26–1370 22.05.26–3325
minosannecik_2minis ylmzmrv maşallah baya güzel artmış günlerimiz aynı ben ilk betayı 18inde versin 165di 20sinde verdim 511di birde bugün verdim henüz çıkmadı sonuç önemli olan 48 saatte bir %60 artış göstermesi altı olmadığı sürece artışının bi üst sınırı yok sağlıkla kucağına alırsın inşallah 💐