kasifdora Ben şehir hastanesinde yeşil alan açtırıp Hakkı Şerbetçiden randevu aldım, ama zorlu oldu. Randevu bulmak zor olduğu için mi özelde istiyorsunuz? Yoksa özel bir nedeni var mı acaba?