Bgmlgn Kızlar merhaba 8 mayısta 5. Gün embriyosu transferi oldum. Transferin Günü hcg 612 Günü hcg 1121 geldi. Yüzde 83 artmış tam iki katı değil. Sizce artış nasıl tekrar kan vermeli miyim?
lokismommy Bgmlgn gayet yeterli artış olmuş en az %60 beklenir illa 2 katı olcak diye bişey yok %83 de çok güzel artış
Leyla93- Bgmlgn hayırlı olsun Allah sag salım kucagınıza almayı nasıp etsın korkunuzu anlıyorum ama normalde %60 yeterli dıyorlar belkı daha sonra artarak devam eder suan ıcın saglıklı gorunuyor ama onemlı olan doktorunuz ne dedıgı tabıkı 😊
mihra2021su Bgmlgn merhaba doktorunuza bu tur seylerı danısmıyor musunuz artısı mesela kendısı de yorum yapabılır
Bgmlgn Daha önce doğal yoldan kimyasal gebeliğin var bu da ilk transferim o yüzden kimyasal olacak diye tedirginim açıkçası yorumlayabilir misiniz
Bgmlgn Leyla93- çok teşekkür ederim 🙏Doktorum da olumsuz bir şey yok dedi aslında 10 gün sonra muayneye çağırdı.
Bgmlgn mihra2021su danıştım doktorum gayet iyi ilerlediğini düşünüyor bu güvensizlik benim önceki kötü tecrübelerime dayanıyor malesef.