melismersin ben ilacı sabah uyandığımda alıyorum aç karnına daha sonra biraz bekleyip kahvaltı yapıyorum. Kahvaltıya tam oturmadan midemi bulandırıyor. Ve kusturuyor direk. İlaçtan sonra midem bulansada azıcık bişeyler atıştırıyorum kusmamak için ama daha kötü oluyor