Kızlar merhaba 32 haftalık hamileyim kan ve idrar testi verdim troidim çok az düşükmüş yükselmesi için ne yapılır doktor bir hafta sonra tekrar test versin demiş çok az düşüklük de bir şey olur mu sizde de bu durumu yaşayan var mı bilgi verebilir misiniz