Kızlar 1 Mayıs regl başlangıç 3-7 Mayıs günde 3 letu kullandım. 12 Mayıs kontrolde 22 mm yumurta vardı rahim güzel kalınlaşmış dedi doktor. Yine aynı gün 12 Mayıs saat öğle 12 de ovitrelle yaptım. 8-10-12-13-14-17 Mayıs değerlendirdik ne zaman test yapmalıyım acaba hiç umudum yok orası ayrı da 🥺