Mrvaklynr ben kimyasal gebeliğin ardından dış gebelikte geçirdim. Sol tüpüme yerleşmiş ve bi baktım kanama yok adet gecikmesi ile beta hiç değerimi ölçtük normal kan düzeyi gebe gibi çıktı ve üstelik hergün 2 katı artıyordu. Büyüdükleri sol tüpüm ağrıyordu ve en sonunda patlak verdi kanamam başladı. Bi baktık kı kese gözükmedi ve zaten ben normal olmadığımı anlamıştım zaten sol kaşığımın ağrımasınlar ama yine de bi Ümit demiştim neyseki doktorum sonlandırılmaz dedi tüpü alıcakları ben istemedim ve iğne varmış o iğneyi kalçadan vurun dedim bi gece yatırdılar hastahanede baktık değer sahada artıyor sonra 10 gün sonra ikinci iğneyi vurdular o şekilde değer düşmeye başladı. Çok şükür ki şuan hamileyim be iyili de tüpümü de aldırmamışım şuan 4 aylık hamileyim Allah’ıma şükürler oldun ve İnan’ın bu zorlu süreci yaşadığım için hergün korku yaşıyorum biran önce sağlıkla yavrumu kucağıma almak istiyorum ve Rabbim isteyen ve bakabilecek herkese nasip etsin