turannnn martta büyük oğlum 5ine girdi nisanda ikinci oğlum doğdu şuan bir aydır bunu tecrübe ediyorum. Kardeşini çok seviyor ama anneyi paylaşmak biraz zorladı ilkten çünkü 5 yıldır tüm ilgimiz vaktimiz herşeyi onundu. Biraz bebekleşme hareketi var kardeşini taklit edip dikkat çekmeye çalışıyor. Bazen de şımarıklığına yapıyor. Böyle durumlarda konuşuyorum bol bol. Ama sevmesine çok seviyor okula gidip gelirken mutlaka öpüyor arkadaşlarına göstermek istiyor sürekli kardeşini. Biraz zorluğu var ama elbet alışacak o da.