Kızlar merhaba gerçekten normalde özele giderim ama bir kaç defa devlete gitmek durumunda kaldım hayvan gibi davranıyorlar hiç umursamadan hakaret boyutunda cevaplar veriyorlar ses tonları falan çok sinirimi bozdu bir tanesini sağlık Bakanlığına şikayet ettim ama durum düzelecek gibi değil herkesin durumu olmayabilir hadi ben özele gidebiliyorum ama herkes gidemeyebilir ben özele gidince düşük tehlikem olduğunu öğrendim devlet resmen kovarak yolladı sıradakini almak için bu devlete millete evlat getiriyoruz devlet çalışanlarının davranışlarına bak şaka gibi