Kızlar selam 36. Haftadayım ve bi aksilik olmaz ise doktorumla 06.06.2026 şeklinde ayarladık ilk oğlum da sezeryandı çok acı çekmiştim ama niyeyse bu sefer kızım olacak ve içimde hiç korku yok 🤣 sanki hemen ayaklanacakmış gibi bir his var ya da ben öyle istediğim için mi bilmiyorum