Kızlarr benim geceleri sabaha karşı özellikle regl sancısına benzer ağrım oluyor birkaç gündür. Gündüz hiç birşey yok ama gece yatarken oluyor ve baya belirgin bir şekilde uyutmuyor yani. Bir sonraki kontrolüm bayramdan sonra acaba o zamana kadar beklememde bir problem olur mu neden olabilir bu ağrı? Yaşayan var mı bu durumu?