Bugün şeker yüklemesi yaptıracağım 75 gram verdiler 32 haftalık hamileyim daha önce yaptırmak istememiştim ama şeker değerlerim yediğime içtiğime dikkat ettiğim halde sabah aç karınına 110 2 saat sonra tokluk ölçtüğümde ise 145 civari geliyor , bigün ölçtüğümde sabah sadece simit yemiştim 2 saat sonra 165 gelmişti yani kızlar tokluk baya yüksek geliyor 175 şe kadar gördük çıktığını ne yapmam gerekiyor sizce şeker yüklemesi yaptırmalımıyım halada yaptırmak istemiyorum evde kendim mi takip etmeliyim bilemiyorum ama bugün yaptıracak gibiyim lütfen yorumlarınızı yazar mısınız