arzuysf Kızlar tam 39 6 da doktor çatı muayenesi yaptı. Ertesi sabah nisanim geldi. Ama ben anlamadım. Bütün gun düzensiz adet ağrılarım vardi belki ve kasıkta. Akşam 9 gibi sıkılaşmaya başladı. Yengeme dedim ki dogum ağrısı buysa dayanılır dedim. O da artacak dedi. Sonra duşa falan girdim bu sırada 5 dk da bir geliyordu ama yine adet ağrısıyla sadece biraz daha fazlaydı. Meryem ana otunu suya koyduk. Meryem süresi açtık anında siklasmaya başladı. 3 dk da 1 den 2 dk da 1 e inmesi yarim saat içinde oldu. Sancılar bence cok dayanılmaz degil gidiyo cunku. Araliklar cok guzel dinlendiriyo. En son 2 dk ya inince eğildim sancıdan kan geldi baya Bi. Meğerse çocuk kanala inmiş. Ama su falan gelmedi. Kan gelince yine duşa girdim ama çıkamıyorum 2 dk aralıkla gelince rahatlamak istiyorum. Yengem sancın da olsa giyin çabuk çık dedi. Tam 8 dk da hastaneye vardık 4 defa sanci girdi. Artık o sıralarda tam açıklık olmus acayip kakan varmis gibi hissediyorsun. Tek his yoğun Bi kaka hissi. Gittim muayene ettiler hemen çatala çıkarttılar ikin dedi 2 defa ısınmada geldi zaten. Rabbim herkese böyle kolay dog7m nasip etsin insallah. İlk doğumum cok hareket ettim. Mükafatını gördüm. Bana 10 dk geç gelsen cocugu eşinin kucağına dogururmussun dediler.
ikizannesiiiiiiii arzuysf yaaa maşallah çok güzel bir doğum hikayeniz olmuş rabbim bizede böyle kolay doğum nasip etsin bebeğinizi sağlıcakla büyütün inşallah 🤲🏻🫶🏻
annekiz6141 arzuysf Maşallah gözün aydın 🌸 hep hayalim 2,3 kes ikinip dogurmak ama kesissiz, dikissiz.. Darısı başıma.. Benim ikinci doğum ilk sezaryen şimdi normal bekliyoruz yapamazsin diyenlere inat yapasim geliyor da, gelmiyor da 😂😂😂
kadilek arzuysf hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün darısı başımıza neler yaptınız süreçte tavsiyeleriniz neler olur ?
sineminkooo Maşallah 🧿🧿🧿 çok sevindim adınıza ne güzel bi doğum olmuş 🥹🥹 darısı bekleyen herkese olsun yanı sıra bana da inşallah 🩵🩵🐣🐣🐣
Rosegold arzuysf maşallah sana sağlıkla büyütün bize de böyle kolay doğum nasip etsin Allah çok dua ediyorum inşallah benimde kolay olsun diye . Peki o süreçte korkmuyor musunuz su geliyor kan geliyor falan panik olmamak için ne yaptınız
arzuysf 07102025 canim ben hep hareketliydim ama egzersiz falan da yaptim akşamları 5 10 dk yürüdüm vakit buldukça. Ve her akşam plates topunda hareket yaptım ama tabi hiç biri istikrarlı dehil. Bence en etkilisi ot
arzuysf birmeftu var canim uyustuucam dedi epizyomu açacaksınız dedim mecbur kalırsam dedi. Sonra da acti cunku kanalda bekledi çocuk gidene kadar
elifsn23 arzuysf maşallah ya ilk doğumda böyle pozitif hikayeler görünce çok mutlu oluyorum inşallah hepimizinki de böyle geçer 🌸 bebeğini sağ salim büyütürsün inşallah canım gözün aydın
regaipmucizem arzuysf maşallah çok güzel bir doğum olmuş darısı bizim başımıza Allah herkese kolay doğum nasip etsin kolaylıkla sağlıcakla büyüt bebeğini 🥰🥰🥰
serabis arzuysf ayy maşallah Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🥹 hayalimdeki o doğum süreci bu işte 😂 son haftalarda özellikle yaptıgınız bi şey var mı 38+5im gittiğim hastane çatı muayenesi yapmıyor
arzuysf serabis askim ben cok hareket ettim. Pilates topunda falan bos vakitlerde oturdum. Istikrara bir sey yapmadım gelişi guzel yaptim ama faydası oldu. Yere bir sey düşünce hep bacaklarımı açarak eğildim komple hep açtım pelvisi yani
anneadayii__ arzuysf maşallah sağlıkla büyütün 🌸 darısı benim başıma 39+5 teyim ben de, daha önce açılmanız var mıydı hiç bi anda mı oldu
safiye18 arzuysf ay maşallah neguzel rabbim isteyen herkeze böyle doğumlar nasip etsin benim ilk dogumum sezeryandi smdikinide sezeryan istiyorum cbku normal doğumdan korkuyorum ama böylede pozitif şeyler okuyunca denesemmi diyorum 😊 rabbim saglikla kolaylikla büyütmeyi nasip etsin hayırlı olsun😊
arzuysf safiye18 ya benim yanımdaki kadın sezaryen olmuştu. Ne bileyim bebeğini kac saat emziremedi cok aci çekti. Çok üzüldüm. Ben ayaktaydım her şeyi kendim yaptim.
safiye18 arzuysf yani o insan yapısıyla alakalı bn ilk sezeryanimda hemen ayaklandim doktor görünce şaşırmıştı hatta🤔 hangi hastanede yaptınız dogumunuzu