Berivann
Kızlar ben bugün Meryem ana otu aldım kullana annele nasıl kullanılıyor ne yapmam lazım bildiklerinizi söylermisiniz?
Esin_10
Ben daha kullanmadım ama doğum sancısı başladığında suya bırakılıyor ve biri senin adına meryem suresini okuyor suda açıldıkça açılman oluyor diye biliyorum 😊🤗doğum bittikten sonra da sudan çıkartman gerekiyor😊
pptya01
Biz de fatma ana eli deniyor ben de aldım nasip olursa kullancam
Ed71
Ben de birazönce netten sipariş verdim yer-gök duayla inşallah kolay doğuma sebeb olur 🤗