Momlife_ Haziran sonu temmuz başı olacak oğlum almak gerekli mi sizce sadece anne yanı beşik var başka da bir şey almadım
temmuzonbir Momlife_ oturma odasında yanınızda dururken vs kullanırım diyorsanız alın ben almayacağım müslim örtü serip onun üzerine koymayı düşünüyorum bebişi
tortillam_ Momlife_ kızımda almadım yokluğunu da aramadım. 2. gebelik var mağaza da tesadüf indirimde diye aldım bu sefer 🙂Kullanıp memnun olanda var gerek yok diyende vardı bi ara
mercimekveabisi Momlife_ oğlumda hoşuma gidiyor diye aldım iyiki almışım büyük rahatlıktı benim için. Şimdi ikinci yolda yine onu kullanacağım
deletedmom2027 Momlife_ iki kizimda da kullanmıştım cok rahat ettim, salona yanimiza aldığımızda koltuk uzerine ortu sermektense rahat yumusak yataginda yatmaya devam ederdi, anneme ve ya kayinvalideme giderkende hep yanimda götürdüm onun icinde uyuturdum
dgngr Momlife_ ben 7 li set almıştım şu an stokta yok. Babynest ama çok küçük bi yatak çıktı içinden. Yenidoğan döneminde çok işime yarıycak bence
kesginn Momlife_ bende temmuz başı yapıcam doğum ana kucağı almıştım ilk oğlumda Elim ayağım olmuştu mutfakta banyoda heryerde kullandım işim varken
temmuzonbir Momlife_ evet ben otomatik müzikli ana kucağı tercih edicem Kasım sonu aralık başı doğum canım
Momlife_ temmuzonbir arkadaşımın otomatik ana kucağı var elektrikte her bebek farklıdır da inşallah sizinki durur çok durmamış içinde o yüzden ben manuel istiyorum bir de kendi hareket ettikçe salladığı için motor becerileri kas gelişimi yönünden de daha sağlıklı olduğunu düşündüğüm için
sedabrbroglu54 Ben sadece beşik aldım bizim odada geceleri falan onda yatar heves ettigim icin erkek kardeşim elektirikli ana kucagi aldı gün içinde evin içinde onda uyur yatar yanimda bende rahat islerimi falan yaparım diye düşünüyorum
temmuzonbir Momlife_ ben sadece uyku esnasında kullanmayı düşünüyorum eğer sevmezsede ihtiyaç sahibi birine veririz diye konuştuk eşimle ama umarım sever 1 yaşına kadar kullanıcam severse
ms_annisko Momlife_ ben almıştım oturma odasında vs onun içinde duruyordu. Bir de ilk zamanlar çok küçük olduğu için beşiğin içi çok boş kalıyordu babynestle yatırıyordum
karelll Momlife_ aşırı işe yarıyor ya annem yapmıştı bana 2 çocuğuma kullandım 3.ye de kullanıcam inşallah bebeği içine koy odada istediğin kısmı götür koy düşme riski yok yan yatırmak istersen arkası destek gibi de oluyor