suragungor filizgrbeşoğlu özel mamayı hemen rapor edip yazıyor mu bilmiyorum ama
Bende nazlı diye hi hoca varmış soyadını unuttum yenidoğan takibini ona gitmek istiyorum. Fakültede bi çocuk doktoru vardı Esra adı doçentti o gitmiş galiba ck ilgiliydi ama bize direk raporlu mama vermek yerine enfeksiyona ayrı yönlendirdi alerjiyle alakalı bi bölüme ayrı gittik çocuk gastroya ayrı gittik derken çocuğumdan öyle çok kan alınmıştı ki o dönem her bir başka teşhis koymuştu orda artık sinirlerim bozulup ağlayınca ilk çocuğumdu bide ,bi hemşire dedi ki sen Ayhan gazi hocaya git o şekilde gitmiştik doktor zaten tahlil sonuçları boy kg bakarak büyüme duraksaması için 6 aylık raporlu mama vermişti farkıda gördük boşa bizden fakülte o kdr kan aldı ordan oraya gönderdi yani o yüzden şimdiki doğacak bebeğimde fakülte ile uğraşmak istemiyorum bakalım bende duruma göre nazlı dediğim hocaya yada Medicanada harika veya buket hocaya götürmeyi düşünüyorm bide Medicanada şey var farabi hoca arkadaşımda ondan memnundu işte baba çok uzak diye yakınlardan bakınuyorm bende çocuk doğmadan doktor stresine girdim ama doğum zamanı sorucsm ordan doktor önerisi alırsam mutlaka bilgilendiririm