Merhaba, şu an ayda 1 kontrole gidiyorum ama gördüğüm kadarıyla son haftalarda, haftada 1 kontrol oluyor sanırım. Özel hastane takipli olunca, gidilen her hafta için ayrı ayrı giriş ücreti mi alıyorlar yoksa giriş yapılan tarih itibariyle ödenen ücretin geçerli olduğu belirli bir gün süresi var mı? Bir de doğum parası şu kadar TL’ymiş dediğimizde bu ücrete yatış da dahil oluyor mu, olmuyorsa hastaneden hasateneye değişir elbette ama en azından fikir olması açısından günlük ortalama yatış ücreti ne kadar oluyor?