meltemmiray Dogum gercekten kolay oluyormus. Ben ilkini de normal epizyosuz epiduralsiz yapmıstım. Bunda gece sancım basladı 12 de hastaneye gittim 5 cmdi acılmam. Eve gectim 5 gibi geri hastaneye geldim 7 cm olmustum. Epidural takıldı acılmam 7 de 10 cm oldu doguma alındım ve 10 dk icinde oglum dogdu. Muhteseme bir dogumdu cidden 2.ler daha erken geliyormus. Herkesi Rabbim kurtarsın insallah🙏🏻 Bir nefeste dogurun
jekdkllmdkm meltemmiray merhaba nasıldı sancıların nasıl anladınız benimde 2. Doğumum olacak ağrım var ama düzensiz anlayamıyorum