Sumhanim göğüs ucu kremini günde 3 kere sür yarılmasın meme emzirmek çok zor oluyor.hastanede mutlaka resim çekin sonra insan pişman oluyor anı kalmadı diye.hoşaf kahve bitter ve yürüyebilirsin dedikleri anda çokça yürü anesteziyi çabuk atarsın.bayramdada aman kırılır aman üzülür cart curt diye insan kabul etme bebeğinle eşinle kaynaşma zamanı sonra kendinize gelince görüşürsün herkesle