caglaaozhan ultrason konusunda çok memnun değilim, bizi bilgilendirmiyorlar özeldeki kadar, özelde tek tek her organını gösteriyor ne zaman gitsem, plesenta, amniyon sıvısı ile ilgili bilgi veriyor, ilaçlarını düzenli takip ediyor vs. Ama devletteki doktorum gün içinde çok fazla hasta baktıkları için belki de, hiçbir bilgilendirme yapmıyor iki dakika usg de bakıyor sekretere raporu yazdırıyor o kadar ben kendim gelip o rapordaki bilgileri ya da usg kağıtlarını cgihstgptye atıp karşılaştırıyorum bir önceki ay ile mesela.